onsdag

trött hostig snorig = sjuk = spela sims 8)

Sims är verkligen tidsfördriv! sitter man en halvtimme känns det som man suttit i knappt 10 min. Och ja jag är en sims nörd. Eller jag har blivit det igen, tack vare jag vart sjuk och inte hade något att göra så laddade jag ner och installerade Sims2. nu låter jag löjlig men jag längtar tills Sims3 kommer ut haha. fan jag har inget liv. I dag kommer lisette med sin externaaaa hårddisk. Hon uttalar om den som om det vore guld ;) haha men iaf så kommer vi att sitta hela natten om jag får bestämma och kolla på One three hill all night long !

Jag och Freddeman har slutat sova över med varandra lika ofta, alltså inte varje dag utan kanske varannandag. Och det gör skillnad kan jag säga, bråkar inte lika mkt om skit saker och är helt enkelt gladare när vi träffas. Man måste ju hinna sakna varandra oxå. Även om jag vill va med han hela tiden..Tänk va en sådan liten sak gör skillnad. Älskar dej fred, du är mitt bästa <3


Även om man inte tycker om någon, finns det ingen anledning att vara otrevlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0