Bra början, dåligt slut.

I fredags var det party i skjutesjön. Eller ah inte i skjute sjön men i lokalen. Det var himla roligt. Får tacka Paulina och Lotta. Vi skulle förfestat hemma hos Ronja i hennes lägenhet men det han vi inte eftersom vi kom alldeles för sent pågrund av att vi åkte och hämtade alkoholen lite för sent. När vi kom till festen kom de fram lite folk och en av dem var nog inte riktigt frisk i huvudet. Han hade inte alla hästar i stallet ska ni veta. Stallet var inte ens byggt. Riktig idiot. De första han gjorde när han kom fram var att hälla cola över hela Ronja, med flit! Hur normalt är det på en skala egentligen? Sen var han bara allmänt äcklig hela kvällen. Slog oss på rumpan och den där äckliga tungan han viftade runt med mot en. ush. Resten av folket var väldigt trevliga :) Kvällen bjöd på skratt, dans, pennmålning i ansiktet och mycket mer. På vägen hem slog det till som satan de va då minneslukorna dök upp. Skulle kanske inte tatt dom sista groggarna på slutet. Lisette filmade mig när jag kom hem. Haha kan jag bara säga om det.

 
















Tack Ronja, Gabriella, Sanna och Lisette för kvällen <3


I lördags var det party för lilla Joakim som fyller 18 i dag! grattis! Men jag var inte kvar länge jag mådde så dåligt hade redan då fått feber, i dag är jag jätte sjuk känns det som. Förkyld och feber. Då är man inte så partysugen må jag säga. Fred kommer hit sen efter han har tränat och då ska han tycka synd om mig :)
Kommentarer
Postat av: ronja

Tack för en rolig kväll bellen :) Det måste vi göra om hoho :)

Postat av: Bell

Ja det måste vi verkligen :D

2008-11-26 @ 15:19:31
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0