Snart nyår.

Tjena tjena

Nu har jag äntigen städat mitt rum. Eller jag har lite kvar. Men lite stökigt ska det vara, Annars hittar man ju inte. Nej jag är långt ifrån en städare. I alla fall när det gäller mitt rum. Men om jag hade haft en egen lägenhet oj då skulle den va fin och städad. Nej jag var inte ironisk där, jag menar det. Jag hade hållt ordning. Tänk va roligt att ha ett eget litet hus eller lägenhet. Köpa möbler och onödiga små grejer som ljus och prynader och annan skit som bara kostar pengar. Laga egen mat och städa.
Ronja har ju fått massa kaffekoppar i julklapp så nu ska jag banne mig lära mig tycka om kaffe så ska vi sitta i hennes lägenhet och dricka kaffe och snacka skit :)

I förrgår var jenna i kinna Again ! Var hemma hos Sanna och tjötade och var ute och rörde på oss, och eftersom vi vart så nyttiga och motionerat drack vi varmoboy och åt hemalagade kolor när vi kom tillbaka. Vilket vi förtjänade. Hoppas hon kommer ner till påsk då vi ska fira henne :D hoppas bara det blir av.


Saknar min Lisette föresten. Hoppas
vi träffas innan hon blir så här gammal ....
Kommentarer
Postat av: ronja

Haha det där med att städa det kan ju faktiskt diskuteras..

Och klart vi ska... har fått en bättre kaffekokare också haha..

2008-12-30 @ 23:57:36
URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/
Postat av: Bell

Haha det är ju kanon ronja ! ;)

2008-12-31 @ 10:05:23
URL: http://bellebutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, aa jag hoppas också vi träffas innan jag blir SÅÅÅ gammal xD

2009-01-01 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0