Utkast: Ibland vill ...

Ibland vill man känna att man kommer i förstahand även om man inte alltid gör det. Men ibland behöver man känna det... Pucko!


Kullaberg var en tummeupp men att de var så mycket folk var klart ett minus. Tog 45 min att komma ut från kullaberg när det stängde. Då är det mycker folk. Dansade fötterna av mig som vanligt med snabba pauser ute för att kyla av sig och även röka. Feströka tycker jag liksom hör till på partyn. Men applåd för de som inte röker överhuvudtaget :) Ronja blev av med all sin dricka av vakterna synd men det är ju så det är. Men det gick ingen nöd på henne då hon blev erbjuden goagrejer från alla dess holl från folk från förfesten. Vi tackar Adam för Förfesten. Det var i Överlida och det var kul :)Lagom avstånd från huset och kullaberg drygt tio vinglande minuter. Hoppas det blir fler besök dit bort.

Och jag kan säga som så att det är skillnad på vänner och vänner. Tur att jag vet vilka som är det riktiga :)



Blev inte så många kort eftersom vi hade glömt kamera allihop. Men sannas mobil fick även om det inte blev många men de får duga. lite folk blev det på kort iaf :P 

Kommentarer
Postat av: ronja

tack för en skoj kväll.. Och om det var mycket folkhaha ! ;)

2008-12-27 @ 22:45:32
URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Iiihhh =D Vi hade en helt underbar kväll! Måste bli fler av dessa ^^ =D

2008-12-28 @ 17:39:42
Postat av: Isabelle

Jaa det va kulkul :D men de är ju va man förväntar sig när man är med dem bästa :)

2008-12-28 @ 18:13:38
URL: http://bellebutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0