LOV

Hejsan

Looooooov ! himla skönt eller hur. Min första planering med jullovet var att få sova ut , men det blev ju som det blev med det. Vaknade nio och medans fred låg och sov till 11. Underhållde jag mig med att göra pedikyr på Freds fötter meddans han låg och sov. Mycket vockert. resten av dagen har bara rullat på.
lite bilder på mig och Freddyboy i går kväll , snygga och fräscha och även väldigt seriösa :)
 


Den 25 är det Kullaberg! gud va jag längtar. Strunta i allt viktigt och bara släppa loss och dansa som aldrig förr med min favo danspartner Sanna. Vi ska nog förfesta i överlida, det blir nog kanon.

Under lovet är ett "Saw maraton" planerat. Alla fem filmerna. Får se vilka mäniskor och när det blir :) Resten som händer på lovet är ännu oplanerat.

NYÅR ?!
Kommentarer
Postat av: Fred

min bästa :D

2008-12-22 @ 14:57:44
Postat av: zandra

hahha, pedikyr på fred? hahha xD

jag fick bara en väldigt flummig bild i huvudet xD

men aja, hoppas du har ett fint lov :D

2008-12-28 @ 13:32:59
URL: http://rockstarlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0